Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Året 2014

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
Halloj Godingar, nu när det är 2015 är det väl dags för en sammanfattning av 2014,inte sant!? Min jul va super, nyår lika så  - underbara vänner och familj! 
Under året 2014 har jag...
 
Tagit hand om djur...
 
Umgåtts med fina vänner...
 
Ätit sjukt mycket morötter,ett tag åt jag ca 2.5kg morötter/dag!!...
 
Druckit litervis med te och läst en hel hög med böcker...
 
 
Tagit farväl av en riktigt riktigt bra menator...
 
Umgåtts med dessa snyggingar!
 
Sovit på tok for lite och pluggat arslet av mig, vissa dagar fick jag sjukanmälamig från skoldagen för att hinna med allt plugg...
 
Gjort en fantaskitsk resa till Kenya! Något som jag allt annat än ångrar, checkade av en drös saker från min bucketlist, bla åka på safari, ta närbild på vild rovfågel och simma med vilda delfiner..
 
Tagit dykarcertifikat, både open water och advance.
 
Upplevt en annan värld -långt från våra gråa betongblock.
 
 
Hängt med goa klassen
 
 
Hängt en hel del på kolmården
 
Och med dom här...
 
Tagit det efterlängtade körkortet och firade med en glass!
 
Haft underbar praktik med lite fler djur
 
Kommit min kära mor allt närmre
 
Tränat och pussat på mina gosisar till hundar!
 
Bytt stadssus mot tystnad och fågelkvitter emellanåt
 
Gått så mycket på bio att..
 
 
jag tillslut lämnade in unifromen på Donken och började kalla Sf bio för mitt jobb!
 
Blivit uttaget till lärling och får tillbringa två dagar i veckan med kolmårdens rovdjur!! bla. dessa  godingar!
 
Spenderat så mycket tid med detta kaiko så jag börjar bli som henne <3
 
 
 
Lärt Gullis att baka bullar
 
Dansat med masaier i Kenya...
 
Gosat med djur
 
Hängt med dessa tokar
 
 
Klättrat
 
Påbörjat jägarskolan och hoppas på att vara godkännd jägare till sommaren.
 
Lämnat en bit av hjärtat i Afrika
 
ja.. vad ska man säga. Året har minst sagt varit toppen! Djur, vänner, framgång, möjligheter, utmaningar och fantastiska upplevelser - det har varit värt allt slit utan tvekan. Nu satsar vi allt på 2015!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*