Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Lura sig själv

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjena Coolingar, 
Här sitter jag och inbillar mig att jag pluggar stenhårt, fast att jag nu insett att jag i själva verket mer sitter o viftar på tårna, står på huvudet i soffan och försöker lära mig gå på händer.. Suck för prov imorgon.. Men förutom prov ska vi ha en rolig dag i djurparken tillsammans med, förhoppningsvis, nya djurparkselever! Vi ska mysa runt i parken, jag och Kalle ska få prata som aldrig förr - bästa! - och dessutom ska ja öva mig på tigerinformationen inför folk och inte bara i för mig själv. Ska bli kul - prata är alltid kul, inte sant!? 
 
Planen är att troligen smita iväg från plugget och sömnen och istället gå på bio om någon timme - låter kanon i mina öron idag, men kommer troligen inte tacka mig själv imorgon när jag sitter där i skolbänken med provet framför mig och klockan tickar.. fast å andra sidan kan jag trösta mig med att jag ändp inte kan sitta och plugga hela natten - och vem vet - jag kanske dör imorgon o inte vill jag spendera mina sista timamr med o plugga! 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*