Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Njuter av tillvaron

Skrivet:    ·  Uganda 2015
Goddagens! Väskan är packa, kameran är laddad, extra minneskort är med, vandrings skorna på - nu kör vi safari en vecka! Om någon timme kommer Jodie och Wessley och hämtat mig, vi har ska ut på äventyr i landet i 6 dagar. Planen är att hinna med allt och lite till - ska se om jag kan hålla er uppdaterade under tiden. 

I går var jag ledig och spenderade dagen med Jenn på 2friends. Ett super mysigt ställe precis vid vattnet; go musik, sköna stolar och kall dricka - perfekt sätt att spendera en lördag! På kvällen fick jag ännu en chans att öva på mina biljardskills - krävs lite mer träning på de planet innan jag kan mäta mig med folket här men de är underhållande.

Bilder från de senaste dagarna. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*