Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Perfekt dag!

Skrivet:    ·  Uganda 2015
Hejsan Hoppsan, nu har vi precis checkat in på backpackers hostel Kampal. Idag har vi kört forsränning längs River Nile - sjukt kul! De va min första gång men långt ifrån min sista! Härliga människor mötet vi dessutom , den ena mer berest än den andra. Nu ska vi snart gå till kojs, ska se om jag hittar en ren handduk så jag kan ta en dusch eller om jag får använda den som egentligen ska va vit som höger fuktig över toadörren. 








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*