Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Uppstart

Skrivet:    ·  Uganda 2015
Godagens!  Hoppas ni har det bra,  själv har jag det super!  Sitter just nu på en restaurang och vilar mig från värmen med iskaffe. 
Vi har precis planerat min vistelse här,  denna vecka kommer spenderas med David och Paul (veterinär och vet. Assistent) sedan två veckor på Zoot (UWEC) och sista veckan ska spenderas på resande fot med safarin av olika slag och annat skoj.  Låter inte helt fel i mina öron!  
Toto mötte upp mig på flygplatsen och såg till att jag fick allt jag behövde för att vistas här,  bättre välkomnande får man leta efter! 

Bilderna nedan visar röntgenplåtarna för första patienten.   En hund vars bakben är brutet - helt av som ni ser. Näst kommande bilder är David och Paul in action. Och självklart en bild på utsikten från takterassen där jag bor !



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*